.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کربی: مذاکرات با ایران برای آزادی زندانیان ادامه دارد
هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا در سخنانی به ادامه مذاکرات با ایران برای تکمیل فرآیند آزادسازی زندانیان آمریکایی اشاره کرد.
کربی: مذاکرات با ایران برای آزادی زندانیان ادامه دارد

به گزارش شمال نیوز ، جان کربی» هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا در خصوص فرآیند آزادی زندانیان آمریکایی که در ایران هستند، گفت: «در حال مذاکره با ایران برای بازگشت آمریکایی‌های تحت حصر هستیم». 

 

به گزارش الجزیره، کربی ضمن بیان ادعا‌های تکراری در خصوص ارسال پهپاد‌های ایرانی به روسیه برای جنگ، گفت: «امیدواریم ایران متوجه شود که حمایت از روسیه با ارسال پهپاد و همچنین حمایت از شبکه‌های تروریستی در منطقه غیر قابل قبول است». 

 

وی همچنین در خصوص کشتی آمریکایی توقیف شده در خلیج فارس ادعا کرد که هدف قرار دادن کشتی‌رانی در آب‌های خلیج فارس توسط ایران «قابل پذیرش» نیست.

 

گفتنی است اواسط تیرماه، سخنگوی نیروی دریایی آمریکا از توقیف یک کشتی در آب‌های خلیج فارس توسط نیرو‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خبر داد. سازمان بنادر و دریانوردی کشورمان می‌گوید این نفتکش پس از برخورد با یک شناور ایرانی بدون توجه به قوانین بین‌المللی دریایی منطقه را ترک کرده و وارد آب‌های عمان شده است


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.